ЖАҢАЛЫҚТАР

You are here

Жаңалықтар

Нысанды аралау барысында Б. Сағынтаевқа өндірістің ерекшеліктері туралы ақпарат беріліп, дайын өнім үлгілері көрсетілді. Айта кету керек, зауытта «Siemens VIA Metals Techologies» атты жаңа технология қолданылады, аталмыш технология мұнда шығарылатын рельстерді жоғары жылдамдықтағы қозғалыс желілерінде және жүк жүктемесі жоғары желілерде пайдалануға мүмкіндік береді. Зауыт өнімдері Алматы-1-Шу темір жол желісінің екінші жолдарын салу кезінде, сонымен қатар салынып жатқан Құрық портының паромдық кешенінің жобаларына апаратын жолдарда және Астана вокзал кешенінде пайдаланылады. Жалпы Қазақстанның магистральді теміржол желісін жаңғырту үшін «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «АРБЗ» ЖШС арасындағы рельс сатып алу туралы ұзақ мерзімді келісімшарт аясында 2022 жылға дейін 600 мың тоннадан астам рельсті жеткізу жоспарлануда.  Сондай-ақ, ішкі нарықты молықтырудан өзге, Ақтөбе өндірушілері рельс өнімдерін Өзбекстанға, Тәжікстанға, Беларусь, Грузия, Түркіменстанға, Ресей Федерациясына, Эстонияға және Иранға экспорттайды. ҚР Президенті Н. Назарбаевтың «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты Жолдауында аталған тапсырмаларға сәйкес, еліміздегі индустрияландыру жұмыстары Ақтөбе рельс-арқалық зауыты секілді жоғарғы экспорттық әлеуеті бар, бәсекеге қабілетті өндірістерді дамытуға басымдық бере отырып, жалғастырылатын болады
Өткен жылдан бері 70 мың тоннадан астам ақтөбелік рельс өнімдері жолды ағымдағы және күрделі жөндеуге жұмсалды. Ақтөбе рельс арқауы зауытының өнімдері республиканың магистральдық желісіне 500 шақырымға жуық жолға төселді. «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясының менеджері С. Әлиевтің айтуынша, «ақтөбелік рельстер барлық теміржол бойларына жеткізілуде». Ақтөбелік рельс өнімдері өткен жылдан бері Алматы-1-Шу екінші теміржол желісі, Құрық порты паром кешенінің кіре берісіне, Астана вокзал кешені құрылысына жұмсалуда. Барлық осы нысандарға өткен жылы 14 мың тонна рельс өнімдері жеткізілді. «Ұзын рельстерді төсеу жалғасатын тұстарының барынша азаюымен құнды. Рельстер жоғары технологиялық мінездемеге ие. Бұл өз кезегінде пойыздың жоғары жылдамдықпен жүруіне ықпал етіп, жылжымалы құрамның тозбай сақталуына да, жолаушылардың пойызда өздерін жайлы сезінуіне де әсер етеді»,-дейді С. Әлиев. «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «АРАЗ» ЖШС арасындағы магистральдық желіні жаңғыртуға арналған ұзақмерзімдік келісімге сәйкес 2022 жылдарға дейін 600 мың тоннадан астам рельс жеткізуі жоспарланып отыр. АРАЗ өнімдерімен ел ішіндегі сұранысты қанағаттандырып қана қоймай, көршілес елдердің нарығына да экспортқа шығаруға басымдық береді. Биылғы жылғы келісім бойынша зауыттың 64 мың тонна рельс өнімдері Өзбекстан, Тәжікстан, Белорусь, Грузия, Түркменстан, Ресей, Эстония мен Иранға жіберіледі. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ баспасөз қызметі
ҚОСТАНАЙ. КАЗАҚПАРАТ – Рудный қ. ССТӨБ-нің жол шаруашылығы және құрылыстар басқармасында алғашқы отандық рельстерді салу басталды. Бұл туралы «Қазақпарат» ХАА корреспонденті хабарлады. Импорттық магистральдік рельстерді өнеркәсіптік отандық өндірілген рельстерге ауыстыруды Еуразиялық топ жүргізуде. Бұл жаңа тың жоба, осы жоба аясында отандық рельстер максималды күрделі геологиялық жағдайларда шекті жүктемелермен сынаудан өтеді. Сынаулар полигоны ретінде «Соколов-Сарбаев тау-кен-байыту өндірістік бірлестігі» АҚ таңдалды, ол Еуразиялық топ құрамына кіреді. ССТӨБ пресс-қызметі атап көрсеткендей кәсіпорындағы тұрақты жолдардың жалпы ұзындығы 507 километр. Барлық темір жол төсемі Рудный алаңында төрт учаскеге бөлінген, сонымен қатар Качар алаңының ірі учаскесі және Қоржынкөл алаңындағы учаске де қолданылады. Осы учаскелердің барлығында бірлестіктің жол шаруашылығы және құрылыстар басқармасының қызметкерлері импорттық магистральдік рельстерді «Ақтөбе рельс-арқалық зауыты» ЖШС-де өндірілген отандық рельстермен ауыстырды. «Қазақстандық рельстердің бірінші партиясы өткен жылғы желтоқсан айының басында Соколов карьері учаскесінде салынды, - дейі «ССТӨБ» АҚ басқармасының техникалық бөлім бастығы Сергей Горбунов. – Кейіннен басқа да учаскелер қамтылды. Бірлестіктің өндірістік алаңдарындағы ауыстырылған теміржол төсемінің жалпы ұзындығы 2 мың 462 метрді құрайды. Салмақтық мәнде пайдалануға 320 тонна отандық рельстер пайдалануға берілді. Өзінің техникалық параметрлері бойынша олар шетелдік рельстерден кем емес, алайда олардың бір маңызды басымдылығы бар – олардың бағасы арзанырақ. Қазақстандық рельстер ішкі нарықта табысты қолданылып келеді, атап айтар болсақ, «Қазақстан Темір Жолы» ҰК» АҚ-ның магистральді жолдарында қолданылуда. «Рельстеріміз Бүкілресейлік теміржол көлігін ғылыми-зерттеу институтының полигондық айналма жолында сынаулардан сәтті өтті және барлық тиісті сертификаттарды ала алды, - дейді «Ақтөбе рельс-арқалық зауыты» ЖШС-нің коммерциялық директоры Андрей Шерин. – Өндірісіміздің өзгеше ерекшелігі – сапасы жақсы болатты қолдану және бекітілген стандарттарға сәйкестігін бақылаудың реттелген жүйесі. Біз үшін ең ірі тау-кен кәсіпорны – ССТӨБ-не рельстер жабдықтау үлкен жауапкершілік». Сынау мерзімі бірнеше айға созылады, сонан кейін отандық өнімнің сапасы туралы тұжырым жасалады. ССТӨБ президенті Береке Мухаметкалиевтің айтуынша «өндіріс төмендеуінің осындай қиын кезеңінде бұл сынаулардың маңызы зор, өйткені олар нарықта отандық тауарлар үлесін ұлғайтуға бағытталған».
2016 жылдың қаңтар айынан бастап Ақтөбе рельс-арқалық зауыты (Қазақстан) 55 мың тоннаға жуық рельс өнімін шығарды. Жыл аяғына дейін жабдықтау көлемі 73 мың тоннаға жетеді, оның шамамен 5 мың тоннасы – «Өзбекстан темір жолдары» үшін. Атап айтқанда ақтөбелік рельстерді бүгінгі таңда Құрық порты арқылы паромдық өткел құрылысында және Астана қаласының жаңа теміржол вокзалының құрылысында белсенді пайдалануда. «Қазақстан темір жолдары» пресс-қызметінің ақпараты бойынша ұлттық компанияның басшысы Канат Алпысбаев Алматы-1 – Шу учаскесінде қосалқы жолдар құрылысы үшін де зауыт өнімін уақытылы жеткізудің маңызы зор екенін атап өтті. Естеріңізге сала кетсек, Ақтөбе рельс-арқалық зауыты Кеден Одағының «Темір жол инфрақұрылымының қауіпсіздігі туралы» Техникалық регламенті талаптарына сәйкестігі туралы сертификат алды және енді өз өнімін ЕАЭЫ елдеріне де экспорттай алады. Автор: Степан Ратников http://www.rzd-partner.ru сайтының ақпараты қолданылды.
Жыл басынан бері өңірдегі өнеркәсіптік өнімнің көлемі шамамен 960 млрд теңгені құрады Премьер-министрдің бірінші орынбасары Аскар Мамин Ақтөбеге іссапармен келіп, өңірдегі ірі кәсіпорындар жұмысымен танысты деп Kapital.kz іскерлік ақпарат орталығының тілшісі хабарлайды. Министрліктердің, ұлттық холдингтер мен компаниялардың басшыларынан құралған ресми делегация «Ақтөбе рельс-арқалық зауыты» ЖШС-не барды. Бұл Индустрияландыру картасының ең ірі жобаларының бірі. Мүнда жоғары жылдамдықты желілерге және аса ауыр жүктер тасымалдайтын желілерге арналған рельстер шығаруға мүмкіндік беретін инновациялық технологиялар қолданылады. ТМД-де алғаш рет Ақтөбе рельс-арқалық зауытында ұзындығы 120 метр рельстер шығарылуы қолға алынады. 2016 жылдың басынан бастап «АРБЗ» құны 6,1 млрд.теңгеге 32,7 мың тонна рельс өнімін шығарды. Асқар Маминге шығарылатын өнімнің үлгілері көрсетілді және қыздыру пешінен бастап дайын өнім шыққанға дейінгі технологиялық процеспен таныстырды. Зауыт ішіндегі экскурсия барысында мейманға мемлекеттік индустриялық-инновациялық даму бағдарламасын жүзеге асыру барысы туралы баяндады. 2010-2016 жылдар ішінде және 2016 жылдың бірінші жартыжылдығында құны 523 млрд теңгені құрайтын 83 жоба (оның ішінде 2 жоба Республикалық индустрияландыру картасы шеңберінде) іске қосылды, 7,6 мың тұрақты жұмыс орындары ашылды. Сонымен қатар, Аскар Мамин «Каспий плюс» өндірістік-өнеркәсіптік кешеніне де барды. Кәсіпорын тау-кен және өндіру өнеркәсібіне арналған түрлі күрделіліктегі заманауи бекіткіш бұйымдарды шығарумен айналысады. Нысан 2015 жылдың екінші жартыжылдығында пайдалануға берілді. Осы жылдың басынан бастап 20 мың данаға жуық бекіткіш бұйымдар шығарылды. Жалпы алғанда осы жылдың 10 айы ішінде өңірдегі өнеркәсіптік өнімнің көлемі 959,7 млрд теңгені құрады. Оның ішінде өңдеуші өнеркәсіптегі өндіріс көлемі 2015 жылдың сәйкесінше аралығымен салыстырғанда 112,9 % өсті. Тұрғын үй құрылысының да көлемі артып келеді. Тек осы жылдың қаңтар-қазан айлары аралығында жалпы көлемі 460,3 мың шаршы метр тұрғын үйлер пайдалануға берілді, бұл 2015 жылдың осындай аралығымен салыстырғанда 33,9 % артық. Тұрғын үй құрылысын әрі қарай дамыту үшін ағымдағы жылдың тамыз айында қуаты жылына 50 мың шаршы метр тұрғын үй салатын «Үй құрылысы комбинаты» ЖШС-гі ашылды. Жоба мемлекеттік-жеке ынтымақтастық шеңберінде іске асырылды. «Бизнес жол картасы 2020» бағдарламасының аясында кәсіпорынға несие бойынша пайыздық ставка субсидияланып, жетіспей тұрған инфрақұрылым өткізілді. Аскар Мамин өндірістік желілермен, үй құрылысына арналған панельдер мен конструкциялар шығарудың технологиялық процесімен танысты, ҮҚК және ЖБЖК технологиялары бойынша салынатын тұрғын үйлердің макеттерін қарап шықты, Батыс-2 мөлтек ауданына барып, 2015-2019 жылдарға арналған «Нұрлы жол» инфрақұрылымды дамыту бағдарламасы аясында салынып жатқан үйлердің сапасын бағалады. ТҚЖБ желісі бойынша салынатын 2 және 5 қабатты үйлерден тұратын тұрғын кешенінде 238 пәтер бар. Құрылыс үшін жергілікті құрылыс материалдары пайдаланылды. Сонымен қатар, делегация жаңа көліктік-логистикалық орталыққа және «Шебер» құрылыс гипермаркетіне барды. Көлік-логистикалық орталық – Қазақстан Тәуелсіздігінің 25 жылдығы күні – 16 желтоқсанда Ақтөбе ашылатын нысандардың бірі. Орталықтың жобалық қуаты – 15 мың шаршы метр, 250 адам жұмыс орындарымен қамтылады. «А» класының дайын өнімін өткізуге арналған қойма темір жол тармағымен жабдықталған, ол жылына 70 583 тонна жүк қабылдауға және өңдеуге есептелген. Қоймалық терминалдарды қарап тексерген соң және көлік-логистикалық орталықтың даму перспективасымен танысқаннан кейін меймандар құрылыс гипермаркетіне барды, бұл гипермаркет алғаш қонақтарын 1 желтоқсанда қабылдайды. Ауданы 16 мың шаршы метр болатын гипермаркетте 260 адам жұмыс жасайтын болады. Бұл екі жобаға да «Бизнес жол картасы 2020» мемлекеттік бағдарлама аясында түрлі қолдау көрсетілді.   https://kapital.kz сайтының ақпараты қолданылды.